מיתוג

שיחה ראשונית
שיחה בה נשמע ממך על העסק שלך, מה מייחד אותו, מי קהל היעד שלו ולמה חשוב לך להתמתג.
בריף, חקר שוק ואסטרטגיה
בריף הוא שאלון המכוון אותנו אל הבידול של העסק, מה מיוחד בו, למה שיבואו דוקא אליו. נבדוק את השוק ואת המתחרים, ונראה איפה כדאי לפרסם לקהל היעד שלך
יצירת 3 סקיצות
כעת, לאחר שיש לנו את כל המידע על העסק, ועשינו תחקיר מקיף, נוכל לעבור אל העיצוב בפועל. ניצור 3 סקיצות מתאימות שעונות על הבריף שמילאנו
בוחרים סקיצה אחת
בעל העסק בוחר סקיצה אחת, שהכי מדברת אליו. מלטשים, מזקקים ומדייקים, עד לתוצאה סופית מאירת עיניים
שפה גרפית
מכאן אפשר להמשיך לעיצוב ניירת, מעטפה, כרטיס ביקור, מדבקות וכל המוצרים הנלווים המתאימים לעסק

המיתוג הוא התדמית של העסק, תעודת הזהות.
כדי שאנשים יכירו את העסק, ויזכרו אותו בזמן אמת, העסק צריך מיתוג טוב, קל, קליט וזכיר.

המיתוג יגרום לאנשים להכיר את העסק, לזכור אותו ובעיקר להיכנס לתודעה, כדי שכשיצטרכו אותו, הוא יהיה במקום הראשון.

מעצב טוב יודע שכדי למתג בצורה נכונה, צריך דבר ראשון לאפיין את העסק, לחקור ולפצח אותו, לערוך חקר שוק ואסטרטגיה ורק אז לגשת אל העיצוב בפועל.

התהליך נמשך בד"כ כשבועיים- שלושה, תלוי באופי העסק.

קיימות חבילות מיתוג
חבילה בסיסית- לוגו
חבילה מורחבת- לוגו, כרטיס ביקור
חבילה זהב המכילה- לוגו,  כרטיס ביקור, ניירת, מעטפה, מדבקות, מודעות ועוד מוצרים המתאימים לעסק.
ומשם אפשר להמשיך לבניית אתר.

דילוג לתוכן