תדמית קולעת

תדמית קולעת

מכיוון שתפקידו של הלוגו – לספר 'בלי מילים' את סיפורו של העסק,
הוא מהווה מעין חלון ראוה הנועד לצוד את תשומת לבם של הלקוחות הפוטנציאליים ולאפשר להם להתרשם מן המבחר שבחנות, (וגורמת להם להחליט האם להעצר לידי החנות שלי והאם להיכנס) עלינו להקפיד לבחור אילו פריטים יופיעו בחלון הראווה שייצגו אותנו באופן המועיל ביותר, ואיך לעצב אותם, באופן שהתחושה שתיווצר אצל עוברי האורח כלפינו תהיה נכונה וחיובית.

תדמית נכונה תמשוך ותמגנט אליכם את הלקוחות אותם אתם מחפשים!
תדמית המעוצבת בצורה שאיננה נכונה, לא רק שאינה מועילה למציאת הלקוחות וקידום המכירות אלא אף מזיקה לכך.
לדוגמא: מה הייתם רוצים שלקוח יחשוב או ירגיש ביחס לעסק שלכם (מכובד/פשוט, יוקרתי/עממי, חמים/קריר, כבד/קליל, בוגר/ילדותי).
התשובה היא כמובן – תלוי מהו העסק או השירות אותו אתם נותנים ולאיזה קהל יעד הוא פונה.
לשם כך אנו עורכים יחד עם בעל העסק/נותן השירות 'בריף' (שאלון מעמיק ומקיף)

אולי יעניין אותך גם:

מיתוג
admin

בריף

בריף לפני עיצוב לוגו צריך לערוך מחקר, זהו שלב הכרחי שעליו נבסס את כל העיצוב שלנו. מובן כי לצורך בניית הלוגו עלינו להבין היטב אלו

למאמר המלא
מיתוג
admin

לוגו – סמליל

לוגו הלוגו (או 'סמליל' בשמו העברי) נועד ומשמש לצורך בניית זהות: לגוף ציבורי / עמותה לעסק / או לנותן שירות. חשיבותו של הלוגו – תדמית,

למאמר המלא
אתרים
admin

אתר תדמית

אתר תדמית אתר תדמית (ובעצם כל אתר) נבנה מתוך מטרה מרכזית אחת, והיא: לתפוס את המבט של הלקוח הפוטנציאלי, ולהציג בפניו את החנות/השירות שלנו באופן

למאמר המלא
דילוג לתוכן