תדמית קולעת
מכיוון שתפקידו של הלוגו – לספר 'בלי מילים' את סיפורו של העסק,
הוא מהווה מעין חלון ראוה הנועד לצוד את תשומת לבם של הלקוחות הפוטנציאליים ולאפשר להם להתרשם מן המבחר שבחנות, (וגורמת להם להחליט האם להעצר לידי החנות שלי והאם להיכנס) עלינו להקפיד לבחור אילו פריטים יופיעו בחלון הראווה שייצגו אותנו באופן המועיל ביותר, ואיך לעצב אותם, באופן שהתחושה שתיווצר אצל עוברי האורח כלפינו תהיה נכונה וחיובית.
תדמית נכונה תמשוך ותמגנט אליכם את הלקוחות אותם אתם מחפשים!
תדמית המעוצבת בצורה שאיננה נכונה, לא רק שאינה מועילה למציאת הלקוחות וקידום המכירות אלא אף מזיקה לכך.
לדוגמא: מה הייתם רוצים שלקוח יחשוב או ירגיש ביחס לעסק שלכם (מכובד/פשוט, יוקרתי/עממי, חמים/קריר, כבד/קליל, בוגר/ילדותי).
התשובה היא כמובן – תלוי מהו העסק או השירות אותו אתם נותנים ולאיזה קהל יעד הוא פונה.
לשם כך אנו עורכים יחד עם בעל העסק/נותן השירות 'בריף' (שאלון מעמיק ומקיף)