בריף
לפני עיצוב לוגו צריך לערוך מחקר, זהו שלב הכרחי שעליו נבסס את כל העיצוב שלנו.
מובן כי לצורך בניית הלוגו עלינו להבין היטב אלו מסרים עליו להעביר,
לשם כך עליו להכיר את העסק / נותן השירות
את קהל היעד אליו הוא פונה, את אופיו ואת הייחודיות שלו, את הצרכים שלו, ואת השפה אותה הוא מדבר.
לצורך כך, מקובל לערוך עם הלקוח תהליך מחקר מעמיק ומקיף, אשר יספק לנו כמה שיותר מידע רלוונטי על העסק.
תהליך זה נקרא בשם 'בריף',
בתהליך נערוך שאלון מפורט ונמלא אותו ביחד עם בעל העסק,
השאלות מיועדות לכוון את הלקוח לספר לנו את סיפורו של העסק ולספק לנו את המידע הנדרש לצורך בניית הזהות בצורה הנכונה והמדוייקת ביותר.