בריף

בריף

לפני עיצוב לוגו צריך לערוך מחקר, זהו שלב הכרחי שעליו נבסס את כל העיצוב שלנו.
מובן כי לצורך בניית הלוגו עלינו להבין היטב אלו מסרים עליו להעביר,
לשם כך עליו להכיר את העסק / נותן השירות
את קהל היעד אליו הוא פונה, את אופיו ואת הייחודיות שלו, את הצרכים שלו, ואת השפה אותה הוא מדבר.
לצורך כך, מקובל לערוך עם הלקוח תהליך מחקר מעמיק ומקיף, אשר יספק לנו כמה שיותר מידע רלוונטי על העסק.

תהליך זה נקרא בשם 'בריף',
בתהליך נערוך שאלון מפורט ונמלא אותו ביחד עם בעל העסק,
השאלות מיועדות לכוון את הלקוח לספר לנו את סיפורו של העסק ולספק לנו את המידע הנדרש לצורך בניית הזהות בצורה הנכונה והמדוייקת ביותר.

אולי יעניין אותך גם:

מיתוג
admin

לוגו – סמליל

לוגו הלוגו (או 'סמליל' בשמו העברי) נועד ומשמש לצורך בניית זהות: לגוף ציבורי / עמותה לעסק / או לנותן שירות. חשיבותו של הלוגו – תדמית,

למאמר המלא
מיתוג
admin

תדמית קולעת

תדמית קולעת מכיוון שתפקידו של הלוגו – לספר 'בלי מילים' את סיפורו של העסק, הוא מהווה מעין חלון ראוה הנועד לצוד את תשומת לבם של

למאמר המלא
אתרים
admin

אתר תדמית

אתר תדמית אתר תדמית (ובעצם כל אתר) נבנה מתוך מטרה מרכזית אחת, והיא: לתפוס את המבט של הלקוח הפוטנציאלי, ולהציג בפניו את החנות/השירות שלנו באופן

למאמר המלא
דילוג לתוכן