אתר תדמית

אתר תדמית

אתר תדמית (ובעצם כל אתר) נבנה מתוך מטרה מרכזית אחת, והיא: לתפוס את המבט של הלקוח הפוטנציאלי, ולהציג בפניו את החנות/השירות שלנו באופן חיובי –
לגרום לו להתעניין במוצרים/בשירותים המוצגים בפניו, ואף להזמין אותו לביקור בתוך החנות. האתר מהווה 'חלון ראוה וירטואלי' של העסק שלנו!

מה זה בכלל חלון ראוה?
חלון ראווה (מכונה גם 'ויטרינה') הוא חלון הממוקם בחזית החנות ופונה לעבר הרחוב. חלון הראווה משמש להצגת מדגם מייצג של מוצרי החנות, או של מוצרים אטרקטיביים במיוחד הנמצאים בה, ובכך נותן ללקוח הפוטנציאלי החולף ליד החנות, את האפשרות לקבל רושם ראשוני על המוצרים שבחנות, כך שיתפתה להיכנס לתוכה. משכך: חלון הראווה הוא כלי שיווקי חשוב (ויקיפדיה).

סוגי חלונות ראוה
בעבר חלון הראווה היה שטח פיזי הממוקם בחזית של החנות, בו הציגו חלק ממוצרי החנות (בד"כ מוצרי דגל או מוצרים יחודיים) באופן מעוצב ומזמין, מתוך מטרה לתפוס את מבטם של עוברי האורח ולהכיר להם את העסק ואת המוצרים הנמכרים בו.
במשך השנים שילבו בחלונות אלו שלטים מוארים (בצבע בודד) אשר תפסו יותר תשומת לב.
לאחר מכן הגיעה שעתם של שלטי הלד, בהם ניתן לשלב צבעים ואנימציות שונות.

הדור החדש
כיום ישנם סוגי חלונות ראוה נוספים, הנקראים 'מסכים דיגטליים', המספקים ללקוחות מידע דרך קטעי טקסט מעניינים, תמונות ואף קטעי וידאו מרהיבים, הנלחמים על תשומת לבם של עוברי האורח.

השפעת 'חלון הראוה' על העסק
במחקרים שנערכו הוכח, כי לחלון ראוה המעוצב בצורה נכונה, ישנה יכולת השפעה על עליה של כ- 20% מסך הכנסות העסק (חלון ראוה המעוצב באופן שאינו משרת את המטרה, יכול לקלקל לעסק במידה זהה, לא חבל?).
איך בונים תדמית נכונה ואיזה בעל מקצוע כדאי לבחור?

מעצבי חלונות ראוה
מקצוע זה הוא תורה שלמה, הכוללת הבנה פסיכולוגית מקיפה בשיווק וקידום מכירות, הכרת סגנונות וטרנדים עיצוביים, והמון המון יצירתיות.
מכיון שלמראה חלון הראווה, ישנה השפעה ניכרת על תדמית העסק – התחרות הגוברת בעולם העסקים הופכת את עיצוב חלון הראווה למאתגרת ומורכבת יותר מאי פעם.
ברור, כי אחד מן הצרכים הבסיסיים עבור העסק הוא, למצוא בעל מקצוע מיומן ומקצועי, אשר יערוך מחקר מקיף על אופי העסק, בכדי שיוכל לקבל החלטה מושכלת, כיצד נכון ומתאים לסדר את חלון הראוה של עסק זה, (אילו פריטים כדאי לשלב בו והיכן). ועל ידי כך לגרום לביסוסו של העסק, לשיפור התדמית שלו ובכך לגרום בס"ד להגדלת הרווחים באופן משמעותי.

אולי יעניין אותך גם:

מיתוג
admin

בריף

בריף לפני עיצוב לוגו צריך לערוך מחקר, זהו שלב הכרחי שעליו נבסס את כל העיצוב שלנו. מובן כי לצורך בניית הלוגו עלינו להבין היטב אלו

למאמר המלא
מיתוג
admin

לוגו – סמליל

לוגו הלוגו (או 'סמליל' בשמו העברי) נועד ומשמש לצורך בניית זהות: לגוף ציבורי / עמותה לעסק / או לנותן שירות. חשיבותו של הלוגו – תדמית,

למאמר המלא
מיתוג
admin

תדמית קולעת

תדמית קולעת מכיוון שתפקידו של הלוגו – לספר 'בלי מילים' את סיפורו של העסק, הוא מהווה מעין חלון ראוה הנועד לצוד את תשומת לבם של

למאמר המלא
דילוג לתוכן